Proprietăți - garantează schimbarea rapidă a vitezelor - capacitate de absorbție a presiunii ridicate - stabil la oxidare - rezistenta ridicata la imbatranire - aplicație universală - raționalizează stocarea - rezistenta mare la uzura - comportament bun la pornire la rece
Clasificări şi specificaţii:
ACEA E2 ∙ ACEA E3 ∙ API SF ∙ API CF-4 ∙ API CG-4 ∙ API GL4 ∙ SAE 10W-30 ∙ SAE 80W
Liqui Moly recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Case (IHC) MS 1209 ∙ CASE New Holland MAT 3525 ∙ CASE New Holland MAT 3526 ∙ Ford New Holland M2C 134-D ∙ Ford New
Holland M2C 159-B ∙ Ford New Holland M2C 159-C ∙ John Deere J20C ∙ John Deere J27 ∙ Massey-Ferguson M1135 ∙
Massey-Ferguson M1139 ∙ Massey-Ferguson M1143 ∙ MasseyFerguson M1144 ∙ New Holland 82009201 ∙ New Holland 82009202 ∙
New Holland 82009203 ∙ New Holland NH 410B ∙ ZF TE-ML 06A ∙ ZF TE-ML 06B ∙ ZF TE-ML 07B
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE (ulei motor) 10W-30 SAE J300
Clasa SAE (ulei cutie) 80W SAE J306
Densitate la 15°C 0,8605 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 75,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 11,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -26°C <=20000 mPas ASTM D 2983-09
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 145 DIN ISO 2909
Punct de curgere -39°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 15,6% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,7 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,4 g/100g DIN 51575
Culoare L 3,5 DIN ISO 2049
Domeniul de utilizare
Ulei all-season. Special dezvoltat pentru autovehicule şi agregate agricole şi silvice. Universal utilizabil pentru motoare, transmisii,
sisteme hidraulice, ambreiaje turbo şi frâne cu discuri umede.
A se respecta prescripţiile de exploatare ale producătorilor de tractoare.
Ambalaje disponibile
20 L Art. nr. 6960
205 L Art. nr. 6962