Proprietăți - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - protecție excelentă la uzură - funcționarea lină a motorului - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - pierdere de evaporare extrem de redusă - durată lungă de viață a motorului - curățenia remarcabilă a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - stabilitate mare la forfecare
Caracteristici și specificații:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SN
Liqui Moly recomandă utilizarea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
BMW Longlife-98 ∙ MB 229.3 ∙ Porsche A40 ∙ VW 502 00 ∙ VW 505 00
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 90,2 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 167 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -45°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 7 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat 1,0 - 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare L4,0 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season pentru motoare pe benzină, Diesel, cu sau fară turbo. Se pretează în special la intervale mari de schimbare a uleiului şi
la motoare puternic solicitate.
Mod de utilizare:
Trebuie respectate prescripţiile producătorilor de automobile şi de motoare.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 1855
4 L Art. nr. 2194
5 L Art. nr. 1856
20 L Art. nr. 1308
60 L Art. nr. 1309
205 L Art. nr. 1311