Proprietăți - funcționarea lină a motorului - protecție excelentă la uzură - fiabilitate de ungere remarcabilă - stabilitate mare la forfecare - asigură o durată lungă de viață a motorului - reduce consumul de combustibil - curățenia remarcabilă a motorului - livrare rapidă de ulei la temperaturi scăzute - stabilitate optimă la îmbătrânire - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - potrivit în special pentru vehiculele cu filtru de particule diesel DPF - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
Specificații:
Liqui Moly recomanda utilizarea acestui produs la autovehiculele care cer urmatoarele specificatii:
ACEA C2 ∙ ACEA C3 ∙ API SN ∙ BMW Longlife-04 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-S3 ∙ Hyundai ∙ Kia ∙ MB 229.31 ∙ MB 229.51 ∙ MB 229.52
∙ Opel GM-LL-A-025 ∙ Opel GM-LL-B-025
Date tehnice
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 70,7 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 11,9 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 165 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -45°C DIN ISO 2909
Pierderea la evaporare 8,8 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 236°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,6 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat <= 0,8 % DIN 51575
Culoare verde, fluorescent
Domenii de aplicare
Pentru motoarele pe benzină și diesel, inclusiv tehnologie common rail. Adecvat în mod special pentru vehiculele cu filtru de particule
diesel (DPF), de asemenea, pentru motoare moderne. Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertoare catalitice.
Aplicație
Trebuie respectate instrucțiunile de utilizare ale producătorilor de vehicule și de motoare. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor
disponibile în comerț. Efectul optim obținut numai atunci când este folosit singur (adică fără amestecare).
Ambalaje disponibile
1 l 21224
4 l 21225
205 l 21045