Durata de livrare: 1
Ulei de motor modern, cu frecare redusă. Potrivit pentru toate motoarele pe benzină și diesel cu și fără filtru de particule diesel (DPF) și turbocompresor. Combinația de uleiuri de bază complet sintetice și aditivi speciali oferă o protecție ideală împotriva uzurii și reduce consumul de ulei și combustibil, asigurând în același timp ulei rapid pătrunderea motorului. Intervalele de schimb de ulei de până la 40.000 km sunt astfel posibili, în funcție de specificațiile producătorului. De asemenea, extrem de potrivit pentru utilizare în autoturisme cu gaz (GNC / GPL). Proprietăţi: - fiabilitate ridicată a lubrifierii - potrivit în special pentru vehiculele cu motorină filtru de particule - funcționarea lină a motorului - curățenia remarcabilă a motorului - rezistență excelentă la uzură - stabilitate optimă la îmbătrânire - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - durată lungă de viață a motorului - lubrifiere instantanee după pornire la rece - economisește combustibil și reduce emisiile poluante - miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț - stabilitate mare la forfecare Clasificări şi specificaţii: ACEA C3 ∙ API SM ∙ API CF Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări: BMW Longlife-04 (up to 2018) ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ MB 229.51 ∙ Opel GM-LL-A-025 ∙ Opel GM-LL-B025 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01 Date tehnice Clasa SAE (engine oils) 5W-30 SAE J300 Densitate la 15 °C 0,845 g/cm³ DIN 51757 Viscozitate la 40 °C 66,5 mm²/s ASTM D 7042-04 Viscozitate la 100 °C 11,6 mm²/s ASTM D 7042-04 Viscozitate la -35 °C (MRV) <= 60000 mPas ASTM D4684 Viscozitate la -30°C (CCS) <= 6600 mPas ASTM D5293 Indice de vascozitate 171 DIN ISO 2909 HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D5481 Punct de curgere - 45 °C DIN ISO 3016 Pierderea la evaporare (Noack) 7,4 % CEC-L-40-A-93 Punct de aprindere 240 °C DIN ISO 2592 Indice de bazicitate TBN 7,3 mg KOH/g DIN ISO 3771 Cenusa sulfat <= 0,80 g/100g DIN 51575 Numar de culoare (ASTM) L 2,5 DIN 51578 Domeniul de aplicare: Optim pentru motoarele moderne pe benzină și diesel cu tehnologie multi-valve, Valvetronic și turbocompresor (cu sau fără răcire cu aer de încărcare). In mod deosebit potrivit acolo unde există intervale mari între schimburile de ulei și cerințe ridicate ale motorului. Mod de utilizare: Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare. Ambalaje disponibile 1 L Art. nr. 20957 5 L Art. nr. 20958 20 L Art. nr. 20959 60 L Art. nr. 9093 205 L Art. nr. 9079