Proprietăți - stabilitate mare la forfecare - protecție excelentă la uzură - durată lungă de viață a motorului - testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice - lubrifiere instantanee după pornire la rece - cu vâscozitate HTHS mai mică - curățenia remarcabilă a motorului - funcționarea lină a motorului - presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare - cea mai mare economie de combustibil - stabilitate optimă la îmbătrânire - asigură o durată lungă de viață - eficacitate optimă atunci când este utilizat produsul neamestecat
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
ACEA C1
Liqui Moly recomandă acest ulei și pentru vehicolele care au nevoie de următorele specificații și aprobări:
Ford WSS-M2C 934-B ∙ Jaguar / Land Rover STJLR.03.5005 ∙ JASO DL-1 ∙ Mazda ∙ Mitsubishi
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 5W-30 SAE J300
Densitate la 15°C 0,850 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 55 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 10 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 171 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 2,9 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere - 42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 228°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 6,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat <= 0,5 g/100g DIN 51575
Culoare 2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Pentru cea mai noua generatie de autovehicule Ford, Mazda si Mitsubishi. Recomandat pentru turbo si convertizoare catalitice.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.
Ambalaje disponibile
1 L Art. nr. 3724
5 L Art. nr. 3729
20 L Art. nr. 3731
60 L Art. nr. 3732
205 L Art. nr. 3733