LIQUI MOLY Ulei motor Liqui Moly Top Tec TRUCK 4050 10W-40 20L

LIQUI MOLY
1.021,00 Lei 786,00 Lei

CANTITATE: 20L

In stoc

Durata de livrare: 1

Limita stoc
Adauga in cos
Cod Produs: 3794 Ai nevoie de ajutor? 0742532932
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Review-uri (0)

Ulei de motor cu viscozitate redusă produs prin tehnologia de sinteză, cu rezervă de putere extrem de mare. Asigură presiunea optimă a uleiului şi pelicula de lubrifiant chiar şi în condiţii de funcţionare critice. Permite intervale maxime de schimbare a uleiului. Reduce consumul de ulei. Îndeplineşte cele mai înalte cerinţe de testare ale producătorilor renumiţi de autovehicule. Asigură funcţionalitatea şi durata de serviciu maximă a filtrului de particule Diesel (DPF).

Proprietăți - proprietăți remarcabile de detergent și dispersant - rezistenta mare la uzura - previne „lustruirea forajului” - rezistență remarcabilă a filmului de ulei - rezistenta excelenta la imbatranire - gamă largă de temperatură de funcționare - fără depozite - stabilitate mare la forfecare - comportament excelent la pornire la rece - compatibil înapoi - menține răcitorul de aer de încărcare extrem de curat

Clasificări şi specificaţii: 
ACEA E6 ∙ ACEA E7 ∙ ACEA E9 ∙ API CI-4 ∙ Deutz DQC IV-10 LA ∙ Deutz DQC IV-18 LA ∙ Mack EO-N ∙ MAN M 3477 ∙
MB-Approval 228.51 ∙ Renault Trucks RGD ∙ Renault Trucks RLD-2 ∙ Renault Trucks RXD ∙ Volvo CNG ∙ Volvo VDS-3
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Caterpillar ECF-1-a ∙ Cummins CES 20076 ∙ Cummins CES 20077 ∙ DAF HP2 ∙ Deutz DQC III-10 LA ∙ JASO DH-2 ∙ Mack EO-M Plus ∙
MAN M 3271-1 ∙ MB 226.9 ∙ MTU Typ 3.1

Caracteristici tehnice:
Clasa SAE                          10W-40                 SAE J300
Densitate la 15°C                0,865 g/cm³          DIN 51757
Vâscozitate la 40°C            95,0 mm²/s          ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C          14,5 mm²/s            ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C        < 60000 mPas       ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C          <=7000 mPas        ASTM D 5293
Indice de vâscozitate        155                        DIN ISO 2909
HTHS la 150°C                  >= 3,5 mPas        ASTM D 5481
Punct de curgere              -39°C                    DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare    7,7 % (Noack)      CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere          230°C                   DIN ISO 2592
Numărul total de bază    10,5 mg KOH/g    DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat            ≤ 1,0g/100g           DIN 51575
Culoare                           L 3,0                     DIN ISO 2049

Domeniul de aplicare: 
Special pentru motoarele Diesel ale vehiculelor utilitare extrem de solicitate, conform normei de emisii Euro IV, Euro V şi Euro VI cu
tratarea ulterioară a gazelor de ardere şi a filtrui de particule de calamină (DPF/CRT). În funcţie de prescripţiile producătorului, poate
fi utilizat parţial şi în vehiculele utilitare mai vechi din clasa de noxe Euro II şi Euro III, în stare neamestecată.

Mod de utilizare:      
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motoare . Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat
în stare neamestecată.

Ambalaje disponibile
20 L     Art. nr. 3794
60 L     Art. nr. 3795
205 L   Art. nr. 3798
1000L  Art. nr 21612

  • Marcă: Liqui Moly
  • Tip ulei: Tehnologie de sinteză
  • Vascozitate: 10W 40
  • Cantitate: 20 l
  • Cantitate: 60 l
  • Cantitate: 205 l
Informatii conformitate produs
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti L-V: 9 - 17

0742532932 contact@autobob.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!