Proprietăți - proprietăți excelente de vâscozitate / temperatură - compatibilitate remarcabilă cu garniturile - rezistenta excelenta la imbatranire - rezistență excelentă la uzură - capacitate de absorbție a presiunii ridicate - gamă largă de vâscozitate - reduce rezistența la schimbarea vitezelor - protecție excelentă împotriva coroziunii - reduce zgomotul transmisiei
Clasificari si specificatii:
API GL4+ ∙ Ford ESD-M2C 175-A
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii :
VW 501 50 (G50) ∙ ZF TE-ML 08
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 75W-90 SAE J 306
Densitate la 15 °C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Viscozitate la 40 °C 81.5 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la 100 °C 14.3 mm²/s ASTM D 7042-04
Viscozitate la -40 °C <= 150000 mPas ASTM D 2983-09
Indice de vascozitate 183 DIN ISO 2909
Punct de curgere -60 °C DIN ISO 3016
Punct de aprindere 200 °C DIN ISO 2592
Cenușă de sulfat 0,14 g/100g DIN 51575
Culoare L 1,5 DIN ISO 2049
Domenii de utilizare:
Pentru cutiile de transmisie intens solicitate la care se recomandă ulei de transmisie API GL4+.
Mod de utilizare:
Se vor respecta indicatiile producatorilor cutiilor de viteza si autoturisme. Poate fi amestecat cu toate tipurile de ulei mineral ramase de
în cutie după schimbul de ulei.
Ambalaje disponibile
500 ml Art. nr. 4433
1 L Art. nr. 20462
20 L Art. nr. 4435
60 L Art. nr. 4436
Adrian,
Un ulei foarte bun.
RaspundeN-am vrut sa bag "original",care de fapt e Castrol in
bidon "vopsit" si costa cel putin dublu la "stealer"
Schimba mult mai usor.
L-am băgat la Audi A4 B6 1.9 tdi cod motor AVF cod cutie FYA.
Recomand!
A fost util acest review?